შეფასების რუბრიკები
|
1-4
ქულა
|
5-6
ქულა
|
7-8
ქულა
|
9-10
ქულა
|
ციფრული
საშუალებების გამოყენება
|
ვერ ახდენს ტექსტური, გრაფიკული
და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის
შექმნისას
|
უჭირს ტექსტური, გრაფიკული და
აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის
შექმნისას
|
დახმარებით ახდენს ტექსტური,
გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული
მასალის შექმნისას
|
სრულყოფილად ახდენს ტექსტური,
გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული
მასალის შექმნისას
|
აცნობიერებს
ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
|
ვერ აცნობიერებს ზოგიერთი
ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
|
უჭირს გააცნობიეროს ზოგიერთი
ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
|
ხარვეზებით აცნობიერებს ზოგიერთი
ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
|
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული
საშუალებების დანიშნულებას
|
მასალის
ორგანიზება
|
მასალა არ არის ორგანიზებული და
მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას
|
მასალის ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა
განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს უშლის შინაარსის უკეთ აღქმას
|
მასალა ლოგიკურადაა ორგანიზებული
და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას
|
დოკუმენტის სტრუქტურა კარგადაა
გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა
ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და
მთლიანად შეესაბამება შინაარსს
|
მუშაობა
ჯგუფებში/წყვილებში
|
ვერ მუშაობს სხვებთან ერთად
ამოცანის გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას
|
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის
გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას
|
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის
გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას და ეხმარება სხვებს
|
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის
გადასაჭრელად; საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს
დახმარებას და ეხმარება სხვებს; ანაწილებს სამუშაო ფუნქციებს და მოვალეობებს
|
პასუხები
შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა
შეკითხვას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий