შეფასების სქემა

შეფასების რუბრიკები


1-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ციფრული საშუალებების გამოყენება
ვერ ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას
უჭირს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას
დახმარებით ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას
სრულყოფილად ახდენს ტექსტური, გრაფიკული და აუდიო-ვიდეო მასალის ეფექტიანად კომბინირებას შესაფერისი ციფრული მასალის შექმნისას
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
ვერ აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
უჭირს გააცნობიეროს ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
ხარვეზებით აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალებების დანიშნულებას
მასალის ორგანიზება
მასალა არ არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას
მასალის ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს უშლის შინაარსის უკეთ აღქმას
მასალა ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას
დოკუმენტის სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად შეესაბამება შინაარსს
მუშაობა ჯგუფებში/წყვილებში
ვერ მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის გადასაჭრელად;
საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის გადასაჭრელად;  საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის გადასაჭრელად;  საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს
მუშაობს სხვებთან ერთად ამოცანის გადასაჭრელად;  საჭიროების შემთხვევაში ითხოვს დახმარებას და ეხმარება სხვებს; ანაწილებს სამუშაო ფუნქციებს და მოვალეობებს
პასუხები შეკითხვებზე
უჭირს პასუხის გაცემა
პასუხები არ არის სრულყოფილი
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას

Комментариев нет:

Отправить комментарий